2012年2月6日 星期一

新天生一對

一直不太愛看台灣片的
好似好悶咁...節奏慢
老老實實 就連很熱的那些年....我都真係冇去睇到~

不過上星期看完新天生一對的優先場後 改觀了

上星期日 去了nuffnang好戲量 的新天生一對的優先埸
這套台灣片的確令我對台灣片改觀了

新天生一對於墾丁拍攝的  所以戲中可以睇到唔少墾丁美景
睇完 真的有個衝動想plan plan下個trip去墾丁玩呀!!!


演員除了有仔仔周渝民,Ella (陳嘉樺), 楊冪還有 小小彬同丁莎莎
很喜歡丁莎莎呢(即係失控姐)hehe 超可愛呢~!!



新天生一對 主要講講親情的
講述亞B(周渝民)原本是個著名的冠軍車手 因為一次比賽 失去名利 而妻子(楊冪)亦離開了他
於是亞B用酒精與賭博麻醉自己
突然有一日 亞B的妻子將彬彬(小彬彬)交託俾B照顧  並話俾佢知彬彬係佢地O既仔
咁B照顧彬彬的日子 相方都產生了感情
但當兩人都過得最開心O既時候 B的妻子就要將彬彬帶走去移民........

睇內容撮要好似好悶咁 不過 睇完次後會有D野帶走的

彬彬因為母親工作的關係 要經常住在母親不同朋友的家
這點 真的令人心酸
真的 小孩子的成長 是一世也不能追回的
但母親竟然可以因為工作而將子孩放在朋友家'寄養'
小朋友會有幸福的童年嗎???

仔仔 這套戲的演出 令我改觀了~
我對仔仔的印象是F4吧 這個仔仔我比較喜歡~很MAN呀 嘻嘻

雖然這個是以親情作重點的
不過 也有很多笑位呢~!!
有很搞笑的失控姐 
收數佬的出埸等~

整套戲都不錯呢~!!
很適合一家人 、兩口子去睇呢




Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebooke mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言