2012年7月23日 星期一

我的第一次SOFT GEL NAIL ART‧CHARCOAL'S N GEL

一直都很怕去美甲店修甲 整甲
因為怕貴 怕麻煩
但 又想指甲靚~
正宗的 又要威又要帶頭盔

結果找了這間CHARCOAL'S N GEL
這間GEL甲店由兩位美甲師Chloe & Miki主理的
兩位都係O係日本學美甲的
而MIKI更加是日本人來的~黎左香港大約10年~
 
入到裡面 環境不錯吧~!!
  
 
 有不少甲款供參考 還有美甲雜誌供大家選擇款式 
 
而呢邊就係修甲的位置
環境寬敞 舒適~
就算美甲需時 都唔覺辛苦~
而且很貼心的 有一大滕籃子供客人放置手袋等私人物品

記得MIKI講佢地呢度用的不是UV燈 好似係LED燈
所以甲照燈時間會比其他的短
大約10秒就乾了 時間大約比其他的短3倍
 
 
供作修腳甲的房間~ 
 
 
因為我第一次整GEL甲
MIKI建議我做SOFT GEL
會比HARD GEL的冇咁硬
而且可以消除我的憂慮
因為HARD GEL我聽聞要將本身的甲磨得好薄好薄 我怕...
的確 SOFT GEL唔駛磨下甲面 而且不算好硬
只係同自己本身的甲差不多硬度
打字時都不會太辛苦

至於款式 因為剛返新工 怕太誇張太招搖
所以想做簡單一點的款式
於是做了這個款式 
最喜歡一間O個層淡淡粉紅色 好閃好靚~!!


地點
銅鑼灣蘭芳道11號1樓
TEL
21510800

Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook
e mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言