2013年4月16日 星期二

在家也可享專門髮型屋護理‧MATRIX

我明白 頭髮的確要抽時間 定期去打理的
除左剪頭髮 還要去做做TREATMENT 焗油
不過 老實說 我覺得去髮型屋的確的確是一件幾花費時間的一件時

可能我都係幫襯開屋企樓下普通的髮型屋 又沒有預約服務
假期星期六日去剪頭髮 又多人 又要等
每每都要花費一整個下晝才剪好頭髮
焗油 做TREATMENT?? 相信要真係得閒 預計到可以抽一整天時間才決定要護理頭髮
不過講真 家用的護髮產品 又甚可以與髮型屋的相比呢??

MATRIX 係專業的護髮品 不少大髮型屋都使用其品牌的



今次我用的是水漾保濕系列
探用了髮絲纖維亮澤專利技術
成份有甘油及杏仁油

適合乾旱 欠缺生氣的頭毛
當專業髮型師見到 受壓及枯乾的鱗狀表層 就會幫你使用這個系列產品幫你護理頭髮
效果; 深層滋潤髮絲 極速補水 重現生氣

水漾保濕洗髮露 潔淨同時為髮絲保濕 重現光澤
水漾保濕護髮乳 輕柔保濕 增添柔軟及亮澤感
 
沒護理前 我的了無生氣的頭髮
 
沒有光澤 又不夠順滑







經過個多星期試用後 每日一次 洗頭水及護髮素

洗頭水 乳白色 很容易就推出泡泡
 
 
護髮素 滋潤效果如髮膜般~!!
洗完頭 頭髮立即滋潤晒 似飲飽水般
很柔滑


就算簡單的只是用了洗頭水 護髮素 效果就似在髮型屋護理過一樣~!!
這又可以給我一個懶藉口 不再去髮型屋了 HEHE~
 
更多MATRIX資料http://www.facebook.com/MatrixHongKong


E mail
wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言