2011年11月7日 星期一

我與AngelaBaby的約會@baby Cafe

大家最近有行過朗豪坊嗎??
有冇見過以下的相呢??


最近 AngelaBaby o係朗豪坊開o佐間日或西餐廳~
今日 特登去試試呢~!!

門口仲有大大個baby呀~




一入到去 就對住大大個baby~



先俾個餐牌俾大家~ 嘩 好大個baby呢~!!
 


而$99 就可以得到angela + baby了~
hehe同大家解釋下先 angela係指前菜同湯 而Baby係指主菜呢~



環境都唔錯呢~!!
 

牆上仲有好多baby o既相呀~


講返食物先~
跟餐上的麵包~正~

濃蝦湯~ 個湯如果加返多少少忌廉會好味d~

沙律 個汁好味~!!

3.6牛奶著蓉  好正~!! 同食扒上的薯蓉唔同味o既
多了牛奶味 滑d
男友的豬扒餐 男友就覺得好好味
不過我就覺得 件扒冇咩肉味 又冇咩肉汁
可能真係望住baby食野 覺得特別好味的


我的baby三食 的確好o岩女仔食呀~
因為女仔就係想樣樣都試d 食到多d野~
由左起 意粉 有d普通  蛋超正呀!!  三文魚腩唔錯~!!

 
至於餐飲方面 跟餐的 係荔枝茶 唔錯 欣賞佢有d薄荷葉
令喉嚨舒服d
至於男友就加錢飲果汁



我覺得佢裝修唔錯 每張枱中間位置 天花都有射燈的
令就食物上枱就好似打左spotlight咁~好靚~!!

其實我覺得食物方面 真係普通左D 好味就係個蛋同薯蓉
而餐的東東就麻麻好普通
不過今次男友同我持完~全~相~反~的意~見~!!!
佢誇張到....嘩 連個西蘭花都好味過人~


今餐食左$290 都有點貴


Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebooke mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言