2011年11月11日 星期五

優先預玩 迪士尼 toystory land 反斗奇兵大本營

好開心~星期四可以有機會優先去迪士尼樂園就快開的 toystory land 反斗奇兵大本營玩呀~!!


入埸送了紀念版o卑牌

其實toystoryland位於 幻想世界同探險世界中間




一入到去~!!好大個胡迪呀!!!正~!!

入到去~個個都變左玩具咁細粒^^
toystroy內 有唔少影相位~!! 大家記得唔好放過任何一個地點呀~!!


埸內有3個機動遊戲 第一個介紹轉轉彈弓狗先~
呢個係埸內最合家歡的一個遊戲~ 適當一家大細玩~
刺激度: (5粒星為最高) 


第二個係玩具兵團跳降傘
類似一個低級版跳樓機
其實我成日都覺得跳樓機驚 係在於 你唔知邊一下跌落去
但呢個有個貼心位~ 當上到高空時 玩具傘兵會叫go go go 第三下go時就跌啦~
有晒心理準備的~!!!  總共跳5次
刺激度: (5粒星為最高) 
不畏高的小朋友都可以玩呀~!! 
ps 聽說如果天氣好 升到高空時 可以睇到ifc同icc ga~!!

記得入口位 又有一影相位~!!唔好錯過呀~!!

第3個 係沖天遙控車
佢似係海盜船~!! haha我最愛玩海盜船的~!!
刺激度: (5粒星為最高) 
我覺得佢比spacemoutain更刺激 因為老實說
我覺得spacemoutain只係快 又黑 咩都睇唔到 其實都唔係好驚
但呢個睇到沖o個一刻~!!真係同海盜船差唔多~!!

除左3個機動遊戲外 反斗奇兵大本營 仲有翠絲小食車

我地食左pizza cone食 即似雪糕筒的pizza 唔錯呢~!!大家下次去時不妨試試

另外 仲有間專賣toystory東東的 安仔火車頭


另外 綠色傘兵久唔久會出黎同你玩~

haha好搞笑 男友應該晚上睇得學警太多
見到傘兵步操時對住傘兵講 操好d 操得唔好 要再加操haha
不過冇傘兵理佢haha

ps 依家安仔火車頭仲有bosinixtoystory的產品賣呢~!!
而我都買左唔少野~^^ 買左1比1 lotso~!! (出面玩具反斗城要成$600ga~!!
入到park 因為有magic access有8折^^超抵呀!!
另外又買了bosinix toystory的lotso鞋夾~為我的cons改裝  

仲有toystoryland杯一隻~抵呀!!$60咋!!!

還買了 toystoryland的pins~!!


11月18日就正式開幕啦~!!大家快d入場啦~!!
ps 依家迪士尼已經佈置好聖誕啦~!!

Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebooke mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言