2012年4月30日 星期一

未畢業先影畢業相^^+心情小記

今個星期就係YEAR 3最後上堂的日子了
完左今個星期 下星期就開始EXAM PERIOD了

很快真的過得很快
三年來 就一下子過左了

成日聽人講 大家都哭著入嶺南
因為覺得點解會入左呢間名次較後的 不太多人認同的大學
三年後 大家都哭住畢業的
因為大家都唔捨得這三年嶺南的生活

因為嶺南CAMPUS細 撞口撞面 都係識O既人
而且因為咁 人同人之間就好快熟啦

雖然 我都遇左D衰人
不過 不得不承認 嶺南O既人真係比外面的簡單D 直D 純D

一直都拒絕承認自己係大人  (就算拎左成人身份證多年)
因為覺得大學係一個TRAIN人 成為大人O既地方
覺得自己一直都未畢業 一日都唔駛好似D大人咁 負咁多責任咁..
意思冇咁成熟 都冇人會話你  一直可以扮到童言無忌咁
因為覺得你仲未讀完書
不過仲有幾個星期...就完了整個大學生涯了
我 準備好了嗎???

返正題

學生會算唔錯 為左班畢業生搵左間影樓黎到學校幫我地影畢業相
我就約埋最FD的朋友仔一齊去影HEHE^^
PACKAGE都抵 個人相影15MINS
15張HARDCOPY 就$76 要埋全部SOFTCOPY就加$50 冇執相
都幾抵~!! 而且攝影師會教埋你擺POST

不過相就未拎得住
俾住D我地自己影O既相俾你地睇先啦~!!

其中有一好友因要見工未能返學校影相...
賤格的我地唯有用I PAD頂住檔先~ HAHA我地好賤呀


好記得 報名時要填團體名
我真係頭都大埋 因為我地又唔係同一個系...又唔係住同一個HALL...
更加唔係JOIN過咩咩O CAMP而識 因為我真係勁褶 冇JOIN左任何O CAMP...
不過可能就係咁...大家冇咩利益衝突 先可以咁FD
當大家忙到飯都唔得閒食時...會主動幫你買飯
仲會問埋你 駛唔駛幫你手 做咁D功課!!

好朋友 就是真心關心你的 當你有需要 義不容辭的走黎幫你!!
我好愛你地!!!

最後兩張 其實自己幾鐘意O既相^^
係朋友在我毫無準備下影的
不過很自己

第一 是招積相 HAHA 終於畢業 俾我招積下吧~

第二 我覺得這是最真的我!!!
畢業後 成人了 要學習做人圓滑D
唔可以唔鐘意就黑面 唔可以大癲大肺 要顧全大局


其實好少POST咁多講自己野O既文出黎...
希望唔會悶親你地啦~
Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook
e mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言