2012年11月19日 星期一

學化妝‧日系大眼妝‧MISS PARIS THE BEAUTY SCHOOL


一直都覺得自己的化妝技術都不好 要多多學習
上星期終於有機會了
上星期就到了佐敦的MISS PARIS THE BEAUTY SCHOOL學學化妝技術

MISS PARIS THE BEAUTY SCHOOL俾我感覺好專業O既感覺
去到課室 好似去到化妝間咁呢

 
因為今次唔係品牌的化妝品 所以感覺上好D
過往去過品牌化妝品 每一個步驟都是推介品牌產品
少有的真真正正介紹化妝技術

而且老師任何品牌的護膚品及化妝品都有用
所以 從上堂 真的可以知道 那一程品牌產品適合自己
首先老師幫MODEL進行潔膚先

之後再講講不同眉型帶來的影響
之後 再教如何上一個立體的底妝
老師建議用3枝不同顏色的粉底 最淺色的用HIGHLIGHT
中間色的塗面 最深色的作陰影  這樣就可以造出自然的立體妝容~
原來 初學者化妝不宜用化妝掃的 因為比較難掌握(我仲以為會易用D TIM)

之後 老師教到一點 是我之前從未學過的
原來 連碎粉都用深淺兩色塗上面 就可以令妝容更立體更自然
 
完成埋眼妝後 明顯的 左眼大了 而且精神得多呢

 
完成整個妝容後↓↓

而我自己一直都想學的是眼線
畫眼線看似簡單 雖然依家我每日都有畫眼線 不過感覺上
我畫的尾部都不夠好
老師很細心 根據我眼形 教我適合我的眼線

經過老師指導後 我的眼妝改善了~
她還教我畫一個自然的下眼線~ 眼看起上來會又自然又大呢
 
 
 
一直以為 上堂會好悶 又覺得老師唔可以照顧晒咁多個學生
所以 之前就算上化妝班 都會選擇一對一的 不過價錢就好貴
不過今次上MISS PARIS上堂 令我改觀了
老師是每一個學生都可以照顧得到!!!
我說真的!!! 因為我原來想HEA住上堂 早D做完早D走算
但老師真係 會睇返你個妝點 教返你可以點解好D~
其實老師都有教貼假睫毛 不過我話想學個自然妝
所以老師都冇強迫一定要貼呢
感覺很好 佢真係可以照顧晒咁多個學生
但又唔會迫你跟佢個STEP 同做法

E mail wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言