2013年3月11日 星期一

本周小敗‧敗在E MAX「綠綠無窮」手作市集的自家設計小手作

尋日到了九龍灣E MAX的「綠綠無窮」手作市集
其實一直都好鐘意去睇呢D手作市集
因為 呢D市集賣的 都一定不是一式一款的淘寶貨
產品都是自家設計的 因為自己手製的 每款產量不多
同人撞款的機會少
 


市集位於E MAX的中央廣場
由德福搭SHUTTLE BUS去  下車位置直入商埸就看到了
攤檔都有二十多間
有不同種類的手作產品 有首飾 羊毛毯公仔 袋 甚至植物都有的~!!

會場有很多攤檔 我不遂一介紹啦~
就選了幾間介紹吧~!!

很喜歡這家的羊毛毯公仔
愛生活‧愛手作 www.facebook.com/handmade.live.hk
狗仔超級可愛~!!我都想整返隻康多呢~!!

這家momo beans*的布製品都很精美~!!

我都曾經想過自己整一個口金包的~
不過最終因為時間....沒有學
還是買抵d 買一個心儀的 都只是$48
就算想自己整 都有材料包賣~!!
*這個堅抵!!! 因為我真的想過自己學整的
search過 材料包一定不只這個價錢
呢間 堅抵!!!

這家的自製賀卡 很精美的~!!!


我記得 以前去台灣都見過這些手作
不過就未曾在香港看過呢
森鈴植物押花學園 www.facebook.com/heartofheartz




這我我也很喜歡的拼貼藝術 我都試過整過一次呀~
不過 真係超越難的~!!
www.facebook.com/handicraftfactory它除了有首飾外 還有布袋 餐具製作品呢


以下的是https://www.facebook.com/le_lazyboneshk#!/lelazyboneshk
主要售布製品的飾物


還有這定家售自家製皮具~!!
我很喜歡!!!因為最近一直尋找這類皮製卡片套
這家的款式比較特別
handmade-with fun
https://www.facebook.com/#!/pages/Handmade-with-Fun-Leather-Handcraft-Accessories-Shop/111336452348012


參觀過後 我都有展身手呢 製作我的玫瑰頭夾
不過 不太美呢....似一個五角形花~


回正題吧~!!
講講我買了甚麼吧~!!
我買了這個布首飾
兩個都很可愛的~!!

另外我買了大量皮製品~!!
因為 這家款式真係好特別  而且很抵~!!
首先介紹三個黑色的先
左上角是個卡片套
左下 coins bag
右邊 八達通套


八達通套$130
曾經想過參家團購自己整一個 但參加一班都要$180
見呢求咁抵~立即買~!!


這個散紙包 簡直唔似手製品的
因為很多時手製品款式都比較簡單
甚至可以用'冇款'形容

袋內有小鏈 而且外邊有一小格可以放卡片



這個不用說吧
朋友見到後說 這個價錢買塊皮都抵啦~
 

 
另外一個紅色的散紙包
這個皮 很少在自家製皮店找到呢~!!
 我還買了一個note2 case俾媽媽呢~!!





市集由3月8日至17日(逢星期五到日)在e max舉行~
時間由中午12時開放至晚上8時

在九龍灣站旁的德福廣場有免費穿梭巴到達~!!
趁仲有幾日 大家不妨去尋寶吧~!!

沒有留言:

張貼留言