2013年5月19日 星期日

減到肚腩仔‧G5神效級消腩丸

一直很怕穿貼身衫的 因為貼身衫會令我的大肚腩現形>_<
因為工作時間長 飲食又不定時 加上長期坐!!!
畢業未夠一年 肚腩仔已經大左幾個碼了>_<
貪吃的我...又忍唔到口 食少點...
要快 要有效 我唯有用消腩丸


其實消腩丸都推出過一段日子 我記得在我中學時都已經推出了~!!
今次都已經是G5版本了

G5神效級消腩丸有8大功效
1 神效消腩
2 暢通血氣 令面色紅潤
3 去脂去油
4 清血排毒
5 疏通經絡
6 調理腸胃
7 瘦上下身
8 瘦身補身
材料以矜貴卸用珍材為主





使用方法很簡單
只要每日兩次 每次3粒 餐前服用就OK了~!!


G5神效級消腩丸是金色膠囊裝的


服用前
連續服用3星期


我已經食了差不多3星期了~!!!
這3星期 便便都正常 沒有肚潟情況
因為平時自己都唔係日日去到便便
依家食左 就可以KEEP到每日去到便便
而且肚脹情況有改善!!
要快 要有效G5神效級消腩丸是一個好選擇!!!

E mail
wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言