2013年5月7日 星期二

接觸動物傳心‧metropop X purina

早前出席了一個好特別的活動~!!
是關於貓貓的
之前去開的活動都是關於美容 化護 瘦身等一些關於自身問題的
今次的 就去了一個 跟家中貓貓有關的活動~!!
感覺很好 因為 終於有個藉口 可以帶牠出街了~!!


地點就在阿貓地攤~!!
一個給貓貓舒服的環境~!! 畢竟 貓貓是一種較神經質的動物呢
小虎妹初到步時都很怕
只敢探頭看看


耐了 就大膽d 可以坐在大脾了~!!

 


不過仍然很驚呢 驚得變了磁石尾~
人家的貓貓就大膽很多了~!!
 
 
hehe 很久沒有到阿貓地攤了~
今次 又有個藉口 黎飲飲野了~!!
我點了貓貓水果茶 不過感覺味較淡
 
 
今次主要目的 就是學習動物傳心 希望可以同自己的貓貓溝通
了解更多自己的貓貓
是次活動都請了傳心師 阿荺教授呢~!!
其實之前都對動物傳心術好有興趣~ 好想學~!!
 
其實今次活動真係好好的 說真的
我覺得自己就未能夠溝通到
不過透過放鬆呢個活動 因為同小虎妹一齊做
感覺做完後 連佢都放鬆左~!!

問過阿荺 因為之前小虎妹都很喜歡飲雞湯
點解呢排唔肯飲 依家仲有個怪習慣
只將野食放係底先肯食

原來 有一次 佢食到倒潟d湯 搞到地下wu jo晒 我鬧過佢
佢怕  其實呢件事 真係我自己都忘記了
但 佢就會記到依家 仲因為咁而改變自己的飲食習慣...

今個活動令我再次覺得 寵物真係可以只係你一部份
但 你就是牠的全部
你所講的一句 佢地會深深記住
 
今次活動 仲有唔少野食供應~!!
這個很可愛呢haha~!!
連小虎妹都有野食提供架~!!
 
 
 
小虎妹仲係度識男仔tim呀!!!

這個花花頭套很可愛呢~!! 貓貓又不抗拒 很想買個呢


最後臨走點了這個 很好飲呢!!!!!!


小虎妹今次出席活動都有很多禮物呀!!! 仲多過我平時個d呢>_<



不過最搞笑的 小虎妹第一次出街就賺到錢啦 我放佢係度坐
食完野再望望佢 發現佢身旁有個一毫子~!!
叻女呀!!! 第一次出街就識賺錢~!!haha




沒有留言:

張貼留言