2014年8月2日 星期六

【玩具】我的樂高大街


話說上年
是我人生一個低潮
身體差了 眉頭緊了很多很多
我知 我要找方法減減壓

就係咁~我迷上了LEGO
一下一盒 砌下一盒
跟住就會忍唔住再無止境的買了

先來介紹一下我的LEGO大街先~
先睇睇後排左起的

*每款LEGO都有自己的編號
為方便大家SEARCH
我將編號打埋出黎啦~
這就是我第一間的建築物
#10211 百貨公司 共有三層
內裡都很仔細的
有賣衫的 有更衣室等
如果有興趣
我下次就打開黎影相俾大家睇吧
旁邊的是消防局 #10197
消防局 有埋架消防車架!!
共有兩層


跟住到PET SHOP #10218
呢個建築 TOTAL係有兩幢的
除左右邊的藍色PET SHOP外
左邊間小屋仔都係黎架
呢間屋仔 住人的
最特別的 佢有個地庫
成條街得佢有咋!!!

再隔離 就係#10224 TOWN HALL
係用黎結婚的
呢SET裡面包左對新人
呢個TOWN HALL 暫時係成條街最高的建築物












其實成條街 依家仲出左CINEMA 同餐廳的
係就係買左 不過未有時間砌

如果唔駛返工
砌一盒大約兩日就OK
要返工 就一星期啦~!!

呢度有冇人都鐘意LEGO GA???
大家交流下啦~!!!


I G
 wahahahajoyce Facebook https://www.facebook.com/wahahahajoyce
BLOG BlogSpotThe Ztyle We Share
             BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine





沒有留言:

張貼留言