2014年11月5日 星期三

【飲食】抵食吉列午餐♥紅葉庭

我是住係屯門的
在市廣場 有一間餐廳開業多時
成日都想去試試食的
不過 每次決定去食時 都有藉口...所以每次都食唔成
因為餐廳主打食吉列炸物的
每次的藉口唔係太熱氣啦...
間野冇咩人幫襯架WOR 好味 就唔會咁啦
一係就 呢個價錢 我去返出面食啦~

因為放假
博士同我就去了食佢的LUNCH SET
LUNCH SET抵食好多
所以 今次就完全冇藉口啦

其實 佢雖然位於市廣場內
但係佢個地點都幾癮閉的
所以好多人經過行過
都唔知有呢間野

當時大約12點幾入座 餐廳冇咩人~!!

我同博士二人就被安排去呢D卡位坐
好有私人空間
(應該是早到吧
因為點幾已經開始FULL LU)



Special menu內有好多lunch set
唔只吉列定食架!!

有日式芝士火鍋 價錢都唔太貴

刺生飯都唔算貴呢

呢度叫店員是按鐘的
點好餐後 就有壺茶啦~!!
仲有 因為我地點的是吉列定食
要磨芝麻呢

餐飲點了柚子蜜

點炸物的醬及生菜的沙律

好快 我地個午餐就到啦~!!
博士的吉列豬柳定食$72

我的吉列蝦 豬柳定食$82
雖然只得一隻蝦
不過隻蝦都好大隻架~!!
而豬柳好鬆軟
而且少油
絕對同銀座梅林有得FLIGHT!!!!

以呢個價錢 食到咁O既質素的吉列定食
真係好抵~!!!
PS 生菜是任食的
飯都可以再添的!!




所以 第二日 我約了老媽及妹妹又去食




餐飲又是柚子蜜
其實兩日都想點檸檬骨膠原特飲的
不過兩天都沒有

老媽點的吉列蝦 豬排定食$78
很怕點豬扒因為有D店會炸得太實
不過 我試了一件豬扒
又唔實炸太好實 都算鬆軟

我的依然是吉列蝦 豬柳定食$82
水準依然


妹妹的日式咖哩溫泉蛋吉列豬扒定食$68
咖哩好味 加上芝士~!!我最愛!!!
不過好飽!!!



細妹妹的吉列豬扒定食$68

跟住中秋節當日
同舊同事們食LUNCH團員
我因為唔係咁舒服
所以食唔到炸物
佢地點的吉列豬柳定食
吉列豬柳及蠔定食
厚切豚肉石鍋飯
 豚肉石鍋飯
 我的溫泉蛋三文魚石鍋飯
這一次試了石鍋飯
味道都不錯呢~!!

喜歡到這裡食LUNCH
因為呢個價錢 食到平時貴一倍的定食
而質數 份量 是不變的!!!
就算唔食吉列定食
其他套餐都好味~!!
如果星期六都有LUNCH SET就好了~!!
這一個等待再確認


希望大定也喜歡我的分享吧~
歡迎找我合作試用、出席活動~!!
I G wahahahajoyce 
BLOG BlogSpotBeautyLifeThe Ztyle We Share

      BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine


沒有留言:

張貼留言