2011年9月16日 星期五

抵食美味泰菜‧小曼谷+ 解釋為何joyce成日出食文

學已經開左兩個星期
呢兩個星期忙住同大定食開sem飯呢~!!
今次想介紹一下其中一間唔錯 又抵食的 小曼谷

我同哲學系朋友們 一行買人到屯門置樂的小曼谷食開sem飯呢~!!
第一次食蝦刺身 其實真係內心爭扎過一陣先食...
因為怕食完會肚痌呢...
不過講真 一試愛上!!! 最重要的 冇肚痾!!

飛天通菜 每次食泰菜都點的!!

冬陰公  唔太
辣 令人容易接受呢~!! hehe因為我怕辣的
青檸梳打~見在埸差唔多枱枱都點的~!! 味道不錯呢~!!

生菜包~

我的最愛呀!!黃咖哩雞!!好香椰汁味~!!

串燒~又係雞呢~hehe


今次晚飯冇點飯 因為我地全部都係模範學生呢(夠爛嗎??haha)
今次每人都係食左60幾蚊~好抵呢!!

仲有 點解
我會成日出食文??
因為講真 返左學後 主要食堂都係學校酒樓
但 因為學校酒樓款式少 黎黎去去都係食o個幾款....
食到悶...覺得出街食野要有d補償 食返d好野
而食到好野又想同大家分享 所以出咁多食文~
你可能會話 學校canteen都唔錯  係呀 的確其他大學canteen唔錯呀
但我地又得一個canteen...款式又何其少... 仲要食物又唔係好味....
所以主要上飲茶...除非 好多野做 要快d食埋飯 就選擇canteen吧


開左學開始忙lu~ 而且今年final year 更忙呢
我會開始減產了~!!
但願 我黎緊3個月唔會又完全消失啦
Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebooke mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言