2011年9月2日 星期五

抵食百幾蚊的lunch buffet ‧cafe marco@ marco polo hotel

上星期joyce生日 好友同我去o佐食自助餐慶祝生日~

其實我都幾怕食dinner buffet 因為食飽飽 冇咩時間消化 感覺上特別易肥
我地擇平日食lunch buffet 少人d~hehe 唔駛同人迫 又唔駛同人「爭食」

我第一次去食cafe marco

joyce通常去花月庭(帝京酒店)食buffet的
cafe marco 的lunch buffet 食物款式的確比花月庭少
不過 意想不到 lunch buffet都有生蠔食呢~!!
除o佐生蠔 龍蝦 凍蝦 長腳蟹 青口 都有供應的~ 估唔到lunch buffet都有呢
當然 刺生都有啦~
↓因為張相 係o係臨收lunch buffet時影 所以生蠔得少量
但放心 去食時係擺o佐好多隻ga~



hehe~我食buffet習慣先飲湯先的

ham方面都有唔少選擇


至於熱食方面 都有幾多款選擇
連一般自助餐冇的 佢都有~焗薯~
鹵水蛋-->呢個真係好少見呢
仲有呢個粉紅色的冷面 都係第一次食呢


跟住每枱都會送的有機麵包
可能你會覺得食自助餐食包 係好笨o既一件事
不過我真係推薦你 食一片呀~!! 外脆內軟超正呢~!!



而我最欣賞cafe marco的 就是甜點~!!
很美呢~!! 每一件都細細份~!! 等我地可以每款都試到~
又唔會浪費呢

當然有朱古力噴泉啦~

佢o既雪糕topping 有好多選擇~!!  而且雪糕味道多呢~

↓我呢款係焦糖燉蛋味

仲有開心果味~

價錢 用埋openrice的8折coupon都係每人大約$150~
真係估唔到 一餐又食到生蠔的lunch buffet都係大約$150
唔怪得 隔離枱由頭到尾 成餐lunch buffet都只食生蠔
佢地真係抵晒呀~!!hehe
下次帶男友試試先~
Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook

沒有留言:

張貼留言