2011年9月16日 星期五

我的御用送禮朱古力‧MARY'S

有冇試過 因為人地幫O佐你一個好大忙
而O個個人 又唔係好熟 你會送咩GA??


我 通常會送朱古力 
唔熟O既人  又唔知佢喜好 通常食得O既野 係最穩陣
仲有 只有好少人 唔鐘意朱古力MA~

但 你會送邊款朱古力??
送禮俾人 好怕被人知道價錢
講真 送俾唔熟O既人 會貴咩 但又要得體
所以 我唔會送D 好知名O既朱古力
HEHE 等佢CHECK唔到價錢呀MA

我 一直 送朱古力 都係一個喜好O既品牌 就係MARY'S
因為 佢價錢唔太貴 包裝又得體 而且唔易搵到~!!HEHE

我今次買呢盒係雜錦朱古力 即係 佢出品O既朱古力中 樣樣都有D
PACK埋一盒度~


佢另外亦有一款 朱古力禮盒↓ 不定時 有不同包裝的~
我通常買呢款送俾人~


至於味道? 梗係好味啦~!! PS 佢偏甜GA 如果唔鐘意太甜的 就唔係太O岩啦~


以上兩款價錢都係一樣~ 都係$55咋~!! 超抵
O係銅鑼灣SOGO有售~



下次想送野俾人 不妨考慮下佢啦~!!


Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook

e mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言