2012年1月13日 星期五

功能內衣 不只我們所想的

一向以為 功能內衣 是年紀大的女士才有需要穿著
  是身形有問題的女生才有需要穿著
  穿上後 是令人 抖不過氣的



當我去過Bonluxe 葆露絲“身 の 體驗” 教室
才知道身形胸形或臀形有因錯穿內衣被破壞....
一直以為用作保護的 原來係會破壞身形的....


↓以下的是MODEL自己穿著其他品牌的內衣褲
D肉好似比較鬆  而且D肉一舊舊走晒出黎


↓以下的是MODEL自己穿著葆露絲的內衣褲
胸型比較集中 條腰出返晒黎 而且背脊O既肉少D 唔會有一舊舊咁走出黎

而除左面衫O既相 可能會更明顯
左手係MODEL自己O既內衣褲 而右邊的係葆露絲內衣
內衣 內褲 方面比正常的 多布
多布先可以容易控制到脂肪
內褲 係要包到肚臍下 要保護子宮
另外 高叉款 咁樣唔會阻塞淋巴 唔會咁易令到腿粗

內衣 包到多D背脊脂肪 背脊隻肉薄D
內褲背面 要包到埋成個PAT PAT 令到PAT PAT肉唔會流到去腿
唔易令大腿粗

內衣多扣 可以更承托有力


而 以下束褲的效力 可以控制大腿及肚腩仔的脂肪
加埋腰封 可以控制埋腰間脂肪
而且佢O既設計令脊骨有承托 令到腰骨舒服D
佢O既設計好舒服 唔會阻住你坐O既姿態 唔會唔舒服



 葆露絲內衣提供的尺碼都好足~大家唔會怕冇你SIZE

平時 很難看到I CUP同A CUP的分別~ 今次就有機會了~!!
左邊的係I CUP的   而右邊的係A CUP的

上完左教室後 我都BOOK了一次去葆露絲進行身材分析 試試葆露絲的內衣褲威力
我被安排到一間房仔試衫 的確可以全全完完保障到私癮
而且房內有個對講機 有咩事 都可以立即同店員溝通到

房內有兩張椅子 方便顧問同你度完身 同你講返你O既情況


試衫前 要著住呢件黑色薄裙仔度身 進行分析 

其實 一直都唔敢買內衣時 向售貨員詢問是否有得正確等事宜
老實講 我怕羞兼怕尷尬
不過葆露絲的顧問幫我進行身材分析 甚至教我、幫我將內衣褲穿上時
一直都唔覺得 有尷尬情況之出現
只會覺得 佢地真係好專業!!!


大家有興趣 不妨到葆露絲專門店詢問啦~!!

分店
銅鑼灣 怡東商埸20號店
   霎東街6號地下
尖沙咀 金馬倫道6A地下
   廣東道16號地下
旺角   始創中心1樓107室
沙田   新城市商業大廈511-512室
荃灣   綠楊新邨地下17號店
屯門   屯門市廣場第一期2215室

Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebooke mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言