2012年1月10日 星期二

考試前的打氣晚餐‧Ruby Tuesday@TST

習慣 考試前...就算溫唔切書 都要食餐好D
因為考試期間...冇啖好食
有時候 真係溫唔切書 唔得閒食飯

考試前 因為有一張Ruby Tuesday的6折coupon
知道冇折時 超貴!! 所以 同朋友一致決定考試前食餐好要去Ruby Tuseday!!
(其實最大個理由係張coupon o係考試期間過期 haha 考試間當然唔去食啦 所以考試前食~)

因為book唔到枱...6點幾出到去拎位
要等到9點定10點先有得食...不過都值得的~!!

(hehe 因為我掛住食 冇咩影相 所以以下相片係借朋友的黎分享~)





環境唔錯 不過我地一行六人坐卡位...就迫左d
 
 
很喜歡Ruby Tuesday的自助salad bar~!!
自從pizza hut冇左後...真係好耐冇大展身手啦~!!
我地叫左兩個salad  兩個朋友一組 我自己一組砌一個~!!
以下的係我朋友二人組的作品
 

而我的作品 hehe 顏色多d~  原來自己一個砌沙律 係超難呀!! 因為好重ga~!!



去前食 上openrice睇睇有咩好睇~ 好多人都點呢個↓
所以我地都點了一份 Lobster and Scallop Mac’n Cheese 龍蝦帶子芝士通心粉
係呀好味ga~!!!   愛芝士的不可不點!!!




喜歡ribs的我 當然要點啦~!!
Triple Play 露比三合一拼盤 - fork-tender ribs (half rack), golden-fried shrimp, and chicken tenders.
ribs好易骨肉分離~!! 肉又夠juicy!! 正~!! 炸蝦同雞 都係過口癒o者 下次可以不點~

阿爾卑斯山漢堡 (Alpine Swiss Burger)
超正的芝士~!!  而塊漢堡扒 7成熟 o岩o岩好~!! 又夠牛味又夠juicy~

Veggie Burger 田園漢堡   佢個garlic mayonnaise又係一絕~!!

Colossal Burger* 超級漢堡  超大份量!! 牛味很重 很juicy的一個漢堡~!!

Mashed Potatoes 薯茸 hehe 其實老實講 我好鐘意食薯茸ga~

每人都點了iced tea~ 貪可以refill  
一大班口水多過茶o既人一聚 一定要去d野飲可以refill的餐廳 如果唔係超痛苦呀>_<



希望下次可以又原班人馬再食過~!!
不過 真係有折黎食 今次6折左 都要9百幾蚊~

Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebooke mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言