2012年1月17日 星期二

MJ南瓜車

早前 希妍帶了我去mj 南瓜車

一上到南瓜車 先許個願~
好好呀 呢個活動 因為我地每貼一個願望 mj就會損錢去願望成真基金 幫助有需要o既人~!!
又我的願望 要永永遠遠都幸福快樂  仲有 當時係考試前夕 我都奢望gpa可以過3爆4呢
上到南瓜車  就見到玻璃鞋呢~!! 

之後 還有will or 幫我地化返個靚妝呀~!!


hehe 今次可以用盡mj產品呢~!!

化完妝仲有抽獎  每個櫃格都有個小信封 信封內說明你抽到咩禮物
幸運的joyce 當日抽到mj手鏈呢~!!!
另外 上完南瓜車有紀念品 mj唇彩 甲油 coupon 同即影即有相一份~


經過will or指點後 真係唔同左 因為我的眼尾係比較下垂 感覺不太精神咁
下垂感立即大減!!




Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebooke mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言