2012年5月22日 星期二

既保濕 遮瑕度又高的粉底+ 我的annual dinner 造形

早前 去了ESTEE LAUDER在GATEWAY搞的活動
是關於它的futurist moisture-infused fluid makeup teint fluide hydratation粉底的推廣活動


ba為我細心的試粉底~!!
測埋水份測試 的確很保濕遮瑕又高



 
不信???試俾你睇!!!
 

↓以下的是使用前照片
使用後↓可以假裝皮膚很好的~!!


早前 去了BAS的annual dinner
其實好多人都會yr1時去的 但我呢個褶友真係超褶......
唔多喜歡去呢d活動 只喜歡自己褶埋o係房...
因為final year 我這個老鬼最終都忍唔住要去去見識一下呢~!!

當晚都是用了ESTEE LAUDER這枝粉底~!!大愛~!!
整晚沒有浮粉出油問題~!! 
附上當晚照片一張...沒有單人照~唯有將好友的面遮蓋啦haha~
唉...低b的我沒有將玩具膠錶除下...


Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook
e mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言