2012年5月22日 星期二

跟韓妹食韓菜‧阿里朗


這個學期 出奇地同一個exchange student一班呢
因為我讀o既科 好少exchange student會讀 過唔到專業試的一關
 怕入唔到公會 claim唔到paper 過唔到專業試的一關
所以基本上 我都好少可以遇到exchange sudent一齊上堂的~!!

不過今個學期真係估唔到呢~!!有個韓藉女生黎修讀我地科的專科呢~!!
因為功課做project一組 所以同佢熟起上來~!!
我地相約食好野~!!我帶佢掃街去玩~!!
佢就帶我食香港正的韓菜
佢話銅鑼灣有間好正好正的韓國 要帶我試試~
去到才知 原來是阿里朗呢~!!
阿里朗在海港城分店 成日經過 但真係冇去過食呢~!!

今次我地去的是銅鑼灣分店~!!


點好菜後 的八小碟


座位住得幾舒服 o岩晒一班人黎傾計食飯~!!


韓妹建議食韓國燒烤
佢話佢地o係韓國大約兩星期就食一次
黎到香港冇咩機會食 返到韓國要日日食~
的確 同平時任食韓燒的肉冇得比...
呢d 真係好味好多好多~!!
因為其中有人唔食牛 我地點了兩碟豬腩片 $120@

另外 韓妹點了 豆腐湯
味道唔錯呢 不過有滑豆腐免治辣湯煲$100

韓妹話平時佢地再加多個飯 咁就一餐lu~!!



依家plan緊~!!考完試跟韓妹去佢家鄉玩下~!!


Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook
e mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言