2012年6月18日 星期一

食得的藝術品‧babycafe甜品

其實不是angela baby的粉絲
不過真的 很喜歡到baby cafe食野
不是要去朝拜 而是環境 真的令人好舒服
食物亦不錯呢

尖沙咀開了新的baby cafe分店
而且多了甜品menu 當然要去試試啦~
 

dessert menu 有10款甜品供以選擇
女生們通常都有選擇困難
不過 我今次目標很鮮明!!!

就是要點這個玫瑰棉花芝士餅$58

及心太軟$35
另外點了blueberry mint mojito

餐廳內與其他分店一樣 很多baby呢
 
另外點了朱古力 及strawberry mint mojito

朱古力上的拉花很美呢~~!!!
而我的strawberry mint mojito


先介紹心太軟先~
朱古力味夠濃 而且有望住流心流出~特別興奮haha

而我的玫瑰棉花芝士餅
不得不來個多角度拍攝 真的很美很美~!!
影左好多張相先捨得食呢~!!
棉花糖不是平常食到的士多o卑梨味
真的是玫瑰味的
o者喱 也是玫瑰味~超正!!!!
仲有macaron +cheese cake~
4樣都是我最喜歡的!!!
4個我最喜歡的集於一身
$58係就係貴d 不過真係值得的!!!
我自己一個都忍唔住口ko晒成個~!!!

cheese cake~軟硬適中
很怕食d超硬的cheese cake~
味道又唔太濃 唔太淡 剛剛適中 不會搶到玫瑰o者喔的味道~
 

沒有留言:

張貼留言