2012年6月20日 星期三

本周小敗:韓式上班服


去完一轉韓國 真的真的愛上了
之前幾次去韓國都冇咁大感覺~ 今次~真的愛上了~

旅行過行 就努力上班搵錢 繼續旅行~哈哈
朋友T 早我一星期返工
我趁未上班前 特登相約食飯 因為我知返工後會少左見面機會
我同佢都有一個好大困難.....返工衫....
因為平時返學 喜歡著HEA衫算了
而出街 就著得色彩繽紛一點
不過AUDIT這行 時不時又要見客
又要保持專業形象...我平時的衣服都不適合穿上班呢...

朋友T公司只淮許穿著黑、白、灰之服飾=_=
我一聽到...覺得咁會超悶
一日已經貢獻了工作咁多時間...還要穿上自己根本不喜歡的服飾...
工作點會開心



最近同友人行街經過葵涌廣場一店
覺得有唔少服飾都適合我的 又可返工的~

我買了一條連身裙 看似平平無奇 沒有特別的
不過裙邊的小花邊就很討我歡心^^
上月到韓國時 有很多這一款通花邊的服飾呢~!!

至於背脊設計就比較特別~!!
是大露背款式 不過我通常加穿西裝褸 所以大露背衣都可穿上班呢



而另一條 都是黑色通花邊的
不過是半截裙 可以上班 平時出街加TEE CASUAL著都可以~
又是一個大大的通花邊呢~!!


店舖位置。葵涌廣場1/F 1188號店




Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook
e mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言