2012年6月23日 星期六

跟韓妹去韓國‧我在韓國放血之旅

上個月尾考完試 同朋友跟埋韓妹到韓國七天
(韓妹是上堂時 識的一個EXCHANGE STUDNET~)

其實都不是第一次去韓國 之前幾次去韓國都覺得去韓國冇啖好食
今次跟韓妹去 的確有不同的體驗
我真係愛上了韓國
愛上韓國美食 誇張得落機第二日都要食韓菜呢

最近工作方面開始穩定 容許我可以打BLOG介紹一下
我O係韓國食過好味的


買過好用的





同埋去邊度影相個景超GOOD呀~!!
仲會教大家擺下韓妹影相必擺POST HAHA~


我會一一介紹俾大家~!!!


而且更會講下 點解買野買到>_<明明容左差唔多12KG返黎 都仲超重返香港呢>_<


不過都因為工作關係 我唔可以日日都分享俾大家
希望大家見諒
我會不定期放送的~!!


Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook
e mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言