2012年8月14日 星期二

失望點心放題‧點一龍

點一龍開張時 一直都好想好想試試
俾佢個朱古力包吸引著

最近點一龍推出點心放題
我同友人都去試試~!!


點一龍位於海港城 港威戲院旁
樓底高 地方又寬敞的 環境的確唔錯


而點心紙 都有3張 雙面印刷的 大約有成40幾款點心供以選擇

晚市點心放題 每人都會有一份點一龍著名的龍蝦湯三皇餃及鮑魚雞粒酥
除左點心外 還有飯選擇呢

不想食飯 又要飽肚感 仲有麵食同粥供選擇



還有點心供選擇


雪影叉燒包(兩件)



我期待已久的雪影朱古力飽 初初點一龍開張呢 講到個包好似中式心太軟咁
不過食完有點失望

的確朱古力好多 不過感覺唔多MATCH

花雕棉花雞 沒有很大驚喜

芝士白汁蝦春卷

如果芝士溶D就好了

鮮蝦燒賣


鵪春蛋燒賣一直都想試呢 估唔到呢度有呢
幾得意私脆網皮海皇鮮腸粉


每人一客的龍蝦湯三皇餃


點一龍鮑魚雞粒酥

我地仲點了D甜品
自制西瓜糕 味道淡不夠西瓜味
凍燉蛋 甜味少 不過O岩我 我不愛吃太甜

香麻脆蛋散


其實每人百幾蚊 都食唔返百幾蚊的點心
而且不覺特別好味 感覺不太抵
朋友的評語係:D野食除左熱外 都冇咩好
我覺得最過份的係 飲茶的茶超淡!!!就好似飲水咁...

不過職員服務都算不錯的

但 真的令我有點失望...又或者 我太抱有期望了

Blog Yahoo Beauty life Z tyle Beauty Exchange BlogSpot Facebooke mail wahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言