2012年8月18日 星期六

飲飽食醉@美食展

一年一度美食展又到^^
今年我又有去呀HAHA
今次特登選了下晝差唔多6點先入埸~
比上年少D人 (上年下晝去呀>-<多人到差D暈@_@)


其實晚上去 仲有另一個原因~ 就係為了解決埋晚上O個餐~!!
記得在場都唔少野可以即食的
的確 今年冇令我失望 我真係食到飽飽先走呢~!!

我地先上3樓搵食先~!!

呢個好特別未見過 串燒鵪春蛋呢~
食落有D似似地食韓國街頭小食 即係一個麵包上面有舊蛋O個D呢~
另外都點了狗不理食 好耐未食過...真係好耐...自從北京個次都未食過

其實味道似似地蒸的豬肉包

店旁仲有$10兩杯果醋 地理位置非常好 食完野口渴旁邊就有野飲賣~!!


近期熱爆的爆炸糖都有攤位~


同層的牛腩烏冬 $25@ 個腩汁真係超正呀~!!烏冬又滑~!!


跟住仲有帶子食~!!
黃金焗帶子 $20份  一份兩隻~!!

帶子係細粒少少 不過都正架 因為新鮮出爐MA~

仲有牛油帶子~!!$20/3隻  真係超正牛油香~!! 大大粒


仲有來自日本的飯團
明太子飯團 $20@

其實冇咩特別 純粹想幫襯下個日本妹~!!(PS佢好靚女!!!)
不過拎起個飯團時感覺仲暖 感覺好WARM呢~
 
 
咁係走完3樓啦~ 我地再轉戰1樓~!!
一樓主要係D大牌子檔口~
所以即係的比較少

不過在鉅記攤位旁 的台灣攤位 有平 靚 正野食~!!
麵線$10@

而且好足料~!!
最多野食都係鴻星檔 不過我地去到時都清得七七八八~!!

係我懶老定...我本想買的清仔SET>_<今日已經賣晒=_=


而我自己就買左好少野食咋~!!
因為我成日覺得 超市都有 又唔係平好多 都係平超市少少
最慘係要由灣仔拎返屋企個下先慘>_<


沒有留言:

張貼留言