2012年10月4日 星期四

我識煮飯架‧教你煮簡單三餸一湯

唔好以為我真係係O個D 咩都唔識 只識吃喝玩樂O既人
無錯 以下的4餸一湯 都係由我一手包辦的~!!
其實以下咁多樣餸都好簡單架咋~!!

今次就教下大家煮飯~哈哈
 


首先教大家整個湯先~
蕃茄薯仔湯~
我就咁o係百佳買好一pack pack的~
方便嘛~
將材料切粒就ok了 之後放晒落煲 先用大火煲15mins 水滾就轉細火

之後放晒落煲 先用大火煲15mins 水滾就轉細火
建議加少少肉碎 有少少肉味 好味d~


咸蛋蒸肉餅更簡單
我又係買d一pack pack
pack好的~
將肉碎洗下  加少少鹽 醬油 少少生粉等醃 我會用埋個咸蛋蛋白去醃~
再鋪o係碟上 加多個咸蛋 拎去蒸15mins就ok了


金茹牛肉 係一碟好難失手的餸
要pack肥牛 再金茹
用肥牛將金茹包好 再拎去煎就ok了~

煎時我加左少少一樽樽現成的饅魚汁~
加埋好好味架~


洋蔥雞扒 買左塊醃好的雞扒 買多個洋蔥就ok
將雞扒切做細細塊  去埋皮
先將洋蔥先煎好 再煎雞扒就ok了~
又有 加左少少現成一樽樽燒肉汁~


其實煮飯唔難架~!! 尤其當聽到食o既人話唔錯時
個下真係好滿足的~!!

沒有留言:

張貼留言