2012年10月23日 星期二

我要瘦身‧回到未肥前!!! ELYZE

我承認 嶺南養肥左我幾個碼...
左邊的是YEAR1 右邊的是YEAR3 FINAL YEAR時....


開始因為覺得自己肥左好多
就連買衫的衝動都沒有了...

了解過ELYZE的概念後 覺得真的幾適合自己的
因為ELYZE的瘦身概念是令身體健康 保持年輕 而提升身體自我排脂能力 確保維持身體年輕
而重拾年輕線條



上星期到了尖沙咀北京道的分店 環境很大 令人感覺好舒服呢~

入到去登記過後 就去了檢查身體
包裝度高 磅重 及測血糖指標 肌脂指標 及腰臀指標

之後再去了見見治療師 聽聽ELYZE減肥的概念
首先是由體內做起的
要先身體腸道及肝臟功能淨化
並配合做針對身體的治療
包括冷凍溶脂緊緻療程

 

之後我就去了TREATMENT ROOM 開始療程了

入到去治療師會分析返你身體的重災區
再針對該部位做機
我今次做的是肚

其實做機真係幾痛 感覺似一邊吸住D肉一邊MEET你D肉咁
O個一下 真係真心感覺到NO PAIN NO FIT呀
做完個下 個肚紅紅地架


之前就做完一個增加循環系統的療程
類似通淋巴咁 主要用機做
暧暧地 都幾舒服~

做完之後 就再見營養帥 講返血糖測試個結果
及淨化排毒療程


做完幾日 感覺上個肚真係冇以前咁鬆泡泡
D肉實左D 肚腩仔係扁左的~
不過 用左下真係都幾痛下
如果做呢個療程 真係預下呢一點~

沒有留言:

張貼留言