2013年2月21日 星期四

本周小敗‧獨狂買袋


女人 不是愛買鞋 就是愛買袋
新年 不能買鞋 我就買袋lu~hehe
星期五晚經過agnes b店打算買包包...
不過心愛的顏色已經沒有了

心有不憤...結果周圍行就出事了~
我一共買左三個袋~ 不過個個都好抵
而且買二送一呢 hehe~!!

第一個 我就係被佢吸引入鋪的
一直都係用大袋的我
最近想買細袋仔呢
這個很不錯

背面是這樣的↓

短帶 可以手挽 上膊也可以

喜歡這一款扣 不易爛

當我猶豫緊買唔買時 因為我覺得短帶唔太方便
原來有長帶ga~!!所以即買^^

同款還有杏色及藍色



第二個就是這個方便包包

這個看似很細小 不過其實容量超大呢~!!
看!銀包 匙包 化妝袋 相機 紙巾都通通放得進 而且還有空間呢~
這已經是last one了hehe 店主說已經冇得再返貨了~
不過有類似款式的
因為買二送一關係
最後還是選了個中形包包
因為自己用慣大袋嘛
這個有灰色(我這個) 啡色及黑色

隔間實用

size其實都不算小呢
 
全部都是店主從韓國買回來的~
三個分別都有折的 加上買二送一的關係
超級抵呢~!!
三個共$638!!!超級抵~!!
雖然買不到agnes b 不過仍然大滿足呢~!!

沒有留言:

張貼留言