2013年2月27日 星期三

拉麵‧魂

最近很喜歡食拉麵 好想好想試晒咁多間出名的拉麵店~!!
早前好友BUBEE帶我去食拉麵 是她覺得不錯的一間~
是位於銅鑼灣的---魂---


如其他的小拉麵店一樣 都係細細間 裝修很日本式的
真係似去左日本的小店食呢~
這家店 是日本主理呢 所以覺得特別深


如其他的小拉麵店一樣 款式不多
不過感覺更好 因為菜單夠精簡 師傅才可以專心一意煮好拉麵

我很喜歡豬骨湯底 所以點了 濃豚骨湯 叉燒玉子 $79
初初以為玉子是一塊塊黃色個D~
來到 才發現糖心蛋呢~!!正

我唔講點好味啦~
我覺得 就算我講 你都未必信
但我可以話你知 我地15MINS內已經完全KO晒成碗 拉麵~




不過可以跟大坑的拉麵來作個比較的~

我較喜歡拉麵來的湯 真係似自己煲出來的 我當日是差不多成碗湯飲晒
魂的湯是日常食拉麵的那一款 感覺比較普通
不過麵方面 我喜歡這家的 很彈牙~!!

拉麵來食評  按我



沒有留言:

張貼留言