2013年8月4日 星期日

【瘦身】減肥又美肌‧4321 SHAPE UP速纖飲

我承認 我是一個很貪吃的人
記得有一次八卦去睇掌相時
睇相佬第一句話的是 :你係一個好為食O既人!
我心諗...呀 難道我為食到 一睇就睇得出?!
成口周圍食野 呢幾年間 當然長了不少肉啦
今年BODY CHECK
相熟醫生睇完我個報告就話
喂 詠思~唔得啦WOR 一年重10KG
有點過份呀!!! 係時間搞搞佢啦...
 
呢句說話令我醒了!!
食 唔係唔得
但 點都係要健康
一年間十公斤 不是正常事
我已被下令要減去起馬一半了

不過 自從上班後 懶了運動
有效減肥 我唯有要靠靠這些產品吧
 
一般口服的減肥產品都是藥丸
這個4321 SHAPE UP速纖飲
就很不同 是飲品來的
 
它不僅可以幫助燃燒脂肪
還可以幫助緊緻 提升 保濕 等美肌功效
可以做到纖型美肌一TAKE過!!!

 
它其實是一種含糖分植物性食物補充品
成份包括瓜拿那萃取精華 可以幫助燃燒過剩脂肪
透明質酸及膠原蛋白 可以提血肌膚 緊緻及保濕
 
一盒有10枝!!
這就是十天份量了~!!
 
服用方法:
每天將一枝加入250CC清水飲用
 
盒內有個開瓶器 幫助打開速纖飲




 
 
 
可能沖了差不多250CC的水 一起飲水
味道淡淡的
飲完後 有飽肚的感覺
喜歡它沒有肚潟感
飲用一個星期多 皮膚感覺好了
平時中午時份 就已經滿面油光
現在 放工印一印面油就可以了


E mail wahahahajoyce@yahoo.com.hk
BLOG
Y!BLOGBeautyLifeThe Z tyleBlogSpot
BeautyExchangeSinaBlogFnBFacebook

 

沒有留言:

張貼留言