2012年3月12日 星期一

服務差‧水準每放愈下‧糖朝

大家有去過廣東道的糖朝嗎??
其實 幾年前 joyce的確很喜歡到糖朝食湯圓
佢o既湯圓真係唔錯的  而且更向身邊好友推介呢!!



不過今年再去...有個可怕的經歷呢...

其實一早已經知道要等位 亦預左
想食...冇計啦 唯得有
其實二人枱 應該好快就有位
不過 就等左差唔多一個鐘先入到去...
不明白的係 遲過我地拎籌的內地旅客 同時要二人枱
佢地就車如輛轉就即到即有位...
而我地本地客等位 就偏偏等極都冇位...
問過職員 :執緊位 等多陣...
結果等了差不多一個鐘先有位....冇辦法 真係好想食


如常 點了一個冰鎮鮮果涼粉及 一個二人份量的湯圓

涼粉好快就到了~  正正常常 鮮果涼粉呂9會難食得去邊
出晒煙 係因為佢地用乾冰鎮的 咁o既造型出菜 搶晒鏡啦~!!



不過湯丸就...
雖然我最喜歡糖朝的湯圓
不過 真係不得將我的經歷同大家分享
兩人分量湯丸以煲仔上的 下面有個小火爐
每次到糖朝食湯丸都會好開心~ 因為佢熱辣辣o既芝麻湯丸_個湯 真係冇得頂的
每次見到煲開始出熱 就食 就o岩晒時間啦
不過今次我地等唔到出煙  而且摸摸煲身仲係凍 暖都冇暖過...
於是叫職員幫我地換過火
而職員同我地講冇問題...
於是我地叫經理黎 叫佢幫手幫我地換個火
點解 經理話:個爐只係裝飾 d湯丸熟ga當堂立即O 左咀...同經理講
我知個爐係裝飾 我知d湯太熟 不過d湯丸凍呢!!
經理先肯不情願地幫我地換過一份....


最後換黎的呢份湯丸都依然唔熱... 唯有算吧...



依家自由行多左....以前 環境唔錯企理乾淨的糖朝
變成成地倒潟飯都冇人掃 嘈過酒樓的 同大排檔差不多的糖水鋪....
完成令人失晒望...
自此都唔敢再去糖朝了

不過大家有好味湯丸的糖水鋪推介嗎???

Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebooke mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言