2012年3月24日 星期六

單反攝影課程‧Photoblog.hk

最近買了新相機 雖然不是單反 只是OLYMPUSE-PL3不過 價錢都比較貴 而且比起之前用開的G11較複雜
終於忍唔住要報個攝影班 正正式式的學習攝影
一向 使用這類半專門相機時 都只是用AUTO MODE因為 老實說 不太喜歡花很多時間去研究說明書呢
太複雜了  覺得 AUTO MODE就能解決了我千千萬萬個的問題了~!!
今次上堂 令我學會了如果拍張好照片了

課程 由相機歷史到拍攝技術都有教授
班中同學有部份已對相機有部份認識
亦有班 好似我咁..乜都唔識
導師好好人 就算同學會都已經學會了部份技巧
而我仲係唔明 佢都會趁住BREAK TIME教返我
照顧到每位不同需要的同學
而且 很喜歡課堂前 是要交功課
因為要交功課 講真 又會迫會你 一邊學一邊實習
而且每堂亦會講返 你份功課有咩問題
這一點很好的 因為始終學影相 是要較多實習才會好的



第一堂時就會學了使用M MODE
拍下有景深的 和沒有前後背景 同物品都清的相片


學會後 昨日看HONG KONG SEVENS時都影左唔會靚相~!!

有興趣可到http://photoblog.hk/wordpress/

Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebooke mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言