2012年3月29日 星期四

去水腫‧搞掂晒~!!

一直都被水腫問題困擾......但 連去通通淋巴的時間都抽不出...
又少運動...加上呢排忙住PRESENT 測驗 成日坐住 想唔肥都唔得,,,,,,
夏天又黎緊......減肥問題 真係唔急都唔得呀

不過因為我主要係水腫問題  最快捷想睇到有瘦身效果
我應該先要去水腫先~

最近試了kilo off的3D收緊塑形O者喱
試了兩星期  效果都唔錯

我會每晚臨訓前用呢個kilo off的3D收緊塑形O者喱
塗上 在自己覺得要改善問題的地方 加以少少按摩
兩星期我的小腿同大腿都已經冇左差唔多3CM

O者喱狀 容易被皮膚吸收 一D都唔覺得笠


小腿冇左差唔多半吋
使用前↓ 使用後↓


至於大腿 可能使用3D收緊塑形O者喱時 加以按摩 就冇左一吋~!!
使用前↓ 使用後↓



連續使用了兩星期後 除左對腳瘦了 少了水腫外
一向對腳超乾O既我  都冇咁乾..多了光澤~!!
而且白左D呢~!!

Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook
e mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言