2012年3月13日 星期二

會美肌的火鍋餐‧骨膠原湯底火鍋‧日牛涮涮鍋專門店

早前睇過雜誌電視介紹過 荷里活廣場有間火鍋店有骨膠原湯底火鍋
而且價錢不太貴 牛肉質素好好
於是趁依排凍凍地就去打邊爐~!!
結果 的確令我沒有失望
埋單時 已經PLAN定下次再約朋友黎食~!!

一去到 有份MENU俾你 選擇你要點的牛的級數~(就好似牛陣咁)
佢有4個價錢的牛 分別係:
日牛涮涮鍋 $128成人  $98小童
特選涮涮鍋 $158成人  $128小童
極上黑毛和牛鍋 $268成人  $198小童
霜降黑毛和牛鍋 $338成人  $248小童
以上價錢 均是包任食該等級的牛肉及豬肉 及湯底 醬料價錢
有5款湯底選擇 昆布清湯 豆乳濃湯 日牛清湯 赤口噌湯 骨彩原雞湯<--愛美的我同朋友都點了這款~!!
另外 亦有追加物 
加$60長腳蟹放題 <--下次要試試呢~!!
加$25清酒放題

 ↓我的骨膠原湯底~!!
 

一人一鍋設計~方便衛生又企理~
 ↓我同朋友都額外加多份骨膠原~!!每個$20~!!
一落埋個骨膠原d湯杰左d~!! haha 我同朋友立即當湯飲左一半呀haha
 個鍋有木包住 唔怕會燙到手呢~
除左豬 牛外 其他配料都係任食的!!  有菜 稻庭烏冬(正)
仲有好多好多 都唔係平時日常打邊度見到的配料~!!
 醬油都有幾款選擇
 特別的配料有 年糕呀~!!<--呢個真係冇用過黎打邊爐~!!好味ga~!!
仲有好多丸都係日式 唔係日常見到的~!!好特別!!
芝士丸同平時食的唔同~!! 芝士唔會水~
牛肉條理分明~!!肉質唔錯的~!!
 我地份豬肉d色好靚呀~!!pink pink~!!
 最喜歡最喜歡 佢的甜品係乳酪呀~!!自己唧的~!!
乳酪食多d都冇咩罪惡感~!!
(hehe 我唧得唔錯呢~!!幾靚)

今次兩個人食 埋單三百幾~
食物質數真係唔錯~!!呢個價錢真係值的!!!
不過只可以食90mins...如果想延遲30mins就收多$50成人 $30小童
感覺上食得好急咁...唔可以一邊傾計一邊食~


Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebooke mail: wahahahajoyce@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言