2014年7月30日 星期三

【脫毛】真的無痛激光脫毛


其實很怕去試做underarm脫毛的
這個部位 老實說 我寧願自己俾錢去脫毛呢
一來 這個位置都算敏感
如果邊做激光 邊用風機cool down
一定很不舒服
二來 這個位置不算美觀
很不想拍個大頭 作療程前後對比呢
今次我被
L'amour Senses的
LUMENIS Light SheerDuet Hair Removal這個療程吸引了

上到L'amour Senses 原來佢係一間診所來的
不過因為醫生有皮膚科證書
所以可以做埋呢類醫學美容療程

呢度就係treatment room啦~
都有地方俾人 做完treatment時
執返好自己的~


↓呢個就係今次用脫毛部機Light SheerDuet
佢係榮獲美國食品及藥物管理局部(FDA)認可為毛髮永久減少
其突破性半導體紅外線激光
配合首創LSD真空無痛技術
令脫毛過程如熱感按摩搬舒適
比起傳統激光脫毛更快捷 安全 舒適

它的原理
呢個就係佢O既真空療頭
全球獨有真空脫毛技術
減少療程時間及痛楚

佢都有另一個冷凍療頭
採用ChillTIP冷凍技術
可以減低療程帶來不適感
適合較小部位進行脫毛




效果圖如下
做一次激光脫毛 大約要六次先可以有效脫毛成功
(當然因人而異)
而我做過一次療程後的效果如下
療程前
療程後


今次我第一次接觸這款真空脫毛療程
真的比我之前試過的激光脫毛療程好唔同

1 時間
以往的 上到去又要剃毛 搽GEL 開始脫毛
抹GEL COOL DOWN等步驟
一次TREATMENT AROUND 1HR
呢度 我由上去 聽講解
進行TREATMENT 落樓
TOTAL 都少過30MINS
真係可以趁LUNCH TIME去做

2 舒適感
以往的 用激光時有風機吹住
冬天被風機吹住都會有D唔舒服
不過呢部機O既原理由
將要脫毛部份O既肉吸起
再射激光
唔駛用GEL  唔駛用風機
射激光時 仲有D暖暖地
感覺好舒服


是次服務由L'amour Senses提供


在較大的地圖上查看泛海大廈




E mail wahahahajoyce@yahoo.com.hk

I G
 wahahahajoyce
                Facebook https://www.facebook.com/wahahahajoyce
BLOG BlogSpotBeautyLifeThe Ztyle We Share
             BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine





沒有留言:

張貼留言