2014年7月22日 星期二

【自助餐】LUNCH BUFFET @ CAFE ON M 海景嘉福酒店 intercontinental grand stanford hotel

上星期博士趁住得閒
陪我去了海景嘉福CAFE ON M的LUNCH BUFFET
我很喜歡到CAFE ON M用膳的~!!

不過之前因為有D原來...
我已經好耐冇去LU~
雖然當日天陰陰 都無損我食好野心情呢~





我的第一ROUND!!!
SEAFOOD!!!!
以前就算LUNCH BUFFET都會有生蠔的
不過依家冇LU~
蟹腳--很鮮甜
螺--我自己好少食咁大隻螺
今次食左 唔錯~!!好新鮮
刺生 其實有4款選擇
不過我只拿了三文魚
習慣食自助餐 食完凍野
再飲湯暖暖胃
栗米湯 很普通

中湯 人蔘雞湯 蔘味示夠

飲完晒湯 再會食菜

中途仲有燒乳豬食
不過忘記影相呢~!!
仲點左個蝴蝶粉

好快就轉戰甜品
甜品種類好多
都食左幾ROUND LU~


斑蘭PANCAKE
原味的



今次都食得好滿足~!!
而且用CITIBANK信用卡有折
感覺好抵食~!!






 E mail wahahahajoyce@yahoo.com.hk

I G
wahahahajoyce

                Facebook https://www.facebook.com/wahahahajoyce
BLOG BlogSpotBeautyLifeThe Ztyle We Share

             BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine















沒有留言:

張貼留言