2014年9月11日 星期四

【飲食】屯門平靚正驚喜西餐♥CAFE1950

上個月月尾
考會計師牌的考試QP EXAM放榜了
對於我地黎講 是個重大的日子
雖然 這一科 我肥了>_<
不過 一齊溫習的好戰友 有一個PASS左
於是請了我地溫書團的戰友食晚餐

大家都住於屯門附近
於是選了這間 位於安定商場的一家餐廳
老實說 因為住正屯門市中心
所以 離開市中心範圍的地方好少去~

這一間 真的第一次去

餐廳附設有晚市套餐
點了CODE上是D字頭的
就可以自動升級為套餐
附送野飲及餐湯




首先點了個小食先
溫泉蛋凱撒沙律$45
幾驚喜的 好少食有溫泉蛋的凱撒沙律
加了蛋汁 味道不錯呢

之後就再每日一個晚餐
西班牙海鮮炒飯 $59
黠菜時 同朋友都覺得呢個海鮮份量只會好少
點知黎到時 好驚喜呢
有好多海鮮
味道都唔錯

燒啤酒豬手配酸菜$102
平時去德國餐廳
呢個豬手 份量好少而且好貴 味道又超咸
不過呢度的 份量好多~!!
而且個豬手皮超脆 又唔太咸

慕尼黑肉腸拼盤酸菜$72
因為覺得食德國菜就要叫埋呢個
不過其實都不太突出
如有其他選擇 可以都點腸
德國式啤焗春雞$82
這一個很期待
因為之前在尖沙咀的一間酒吧食過
味道超正 不過價錢好貴
但餐廳搬左去中環後 就冇再幫襯過了
估唔到屋邨商場餐廳都有得食
仲咁平TIM
味道 就同以前食過的差唔多
雞肉很嫩滑
套餐包了飲品
點了凍檸檬綠茶 不用加兩蚊

大家估下埋單幾錢???


如果在其他地區
這些菜式 質素
一定不只這個價錢吧

希望大定也喜歡我的分享吧~
歡迎找我合作試用、出席活動~!!
I G wahahahajoyce Facebook https://www.facebook.com/wahahahajoyce
BLOG BlogSpotBeautyLifeThe Ztyle We Share

      BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine

沒有留言:

張貼留言