2014年9月8日 星期一

【頭髮】真係可以一起身就返公啦♥TRESemme 48小時無毛燥系列§ TRIAL

我每日都要好早好早起身返工架>_<
因為一來住得遠
二來公司規矩 8:42要返到公司做緊野
第二點 初初真的很不習慣的
因為一向其他公司無論會計師樓 定係NGO
話就話OFFICE9點
其實9:15返到都冇問題架MA

不過呢份新工就唔係....
8:42分前就返到 42分時 仲要係開左電腦做緊野
呢個我真係到依家都未習慣到

因為朝早要咁早起身
所以我真係唔夠時間朝早起身洗頭 吹頭
又搽一輪護髮產品 令頭髮順滑
好好打扮先返公架

雖然份工唔駛見客
不過返工都不能太樣衰MA
起馬個頭要整齊
我O既標準係 我駛梳頭都覺得似梳左頭咁
(HEHE係呀 我唔梳頭返工架
因為我覺得我呢一類死人頭
用手指梳一梳就OK
唔駛刻意梳頭)

最近 我用了這個TRESemme角蛋白順滑毛燥洗髮露及護髮素
用了佢 我就得儐所願了
產品特點:
它含有角蛋白修護成份 輕柔潔淨秀髮 以令髮絲回復順滑 光澤 易整理
48小時控制毛燥 
低硫酸鹽配方 溫弛呵護經過染 燙的髮絲

洗頭水是透明GEL狀

容易起泡
而且有陣陣果香味 味道很討人喜歡






記得使用時等護髮素停留係頭髮2-3分鐘先沖洗
效果會好好多架~!!



↓這就是尋晚洗完頭
今日一早起身 未梳頭的情況
毛燥情況不嚴重
很合我心意




§產品由TRESemme提供§

希望大定也喜歡我的分享吧~
歡迎找我合作試用、出席活動~!!
I G wahahahajoyce
BLOG BlogSpotThe Ztyle We Share

        BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine











沒有留言:

張貼留言