2014年9月9日 星期二

【飲食】抵食海景SEMI LUNCH BUFFET♥AVA Restaurant Slash Bar 隆堡麗景酒店

一直都好想同博士去試試隆堡麗景酒店的AVA Restaurant Slash Bar
因為呢度個景靚LOR~!!!

早前 終於訂到枱黎食啦~!!
我地食的是SEMI LUNCH BUFFET
沙律 湯 甜品是任食的

而前菜是二選一 主菜是五選一
幸運的 安排到窗口位~!!

不過呢個景 可能好快就冇LU
因為新世界可以起座再高D的
就會遮住維港景啦~!!

每日由公司望過黎 呢個九龍景
今次可以倒返轉 望返公司~


湯 是蘑菇忌廉湯
超濃蘑菇味~!!我最喜愛 博士最討厭HAHA

前菜有兩選
一是 長脚蟹 + 生蠔
二是刺身三文魚&吞拿魚+ 生蠔
我們選擇後者
生蠔很OK 吞拿魚刺身也很OK
不過當日的三文魚好似不太新鮮
有少少怪味
不過同職員講講 幫我地換埋吞拿魚刺身
之後我的第一ROUND是沙律
這裡的沙律菜很新鮮~!!
煙三文魚及火腿都不錯
至於主菜 有五款選擇
一個是魚
一個是意粉
一個羊
另外一個忘記了
最後的是牛扒
我同博士都選了牛扒
感覺上 牛比較穩陣吧
7成熟~!!
味道都不錯 牛夠JUICY

甜品 方面都有不少選擇
我每款拿了一個
其中 葡撻 朱古力MOSSUE CAKE同麵包布丁較出色


最後的咖啡或茶選了茶
因為實在太飽了

埋單$318再加一
呢個價錢 呢個景同地點
不可再要求更多吧

其實我同博士都心裡有數
因為好多食景餐廳 又貴又唔好食
所以食物你都見 我地選D較穩陣的

再因為呢個價錢 呢個景色
我地都預計唔會有D勁好味的食物
所以沒有期望的去食
的確 沒有期望是好的
因為這就有意外驚喜
其實 這個價錢 及食物水準
已經好過好多灣仔的所謂貴價餐廳吧
在舊公司 每星期五就會成TEAM出去食LUNCH
試過好多次食個起馬$150一個所謂西餐
又唔飽 味道又差 沒有景
所以這個AVA Restaurant Slash Bar給我很大的驚喜~!!
下個月 會再同朋友去食的~!!

希望大定也喜歡我的分享吧~
歡迎找我合作試用、出席活動~!!
I G wahahahajoyce Facebook https://www.facebook.com/wahahahajoyce
BLOG BlogSpotBeautyLifeThe Ztyle We Share

      BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine

沒有留言:

張貼留言