2014年8月11日 星期一

【頭髮】10分鐘SET好頭♥GHD美髮服務

星期六 我去了GHD在尖沙咀連卡佛的專櫃
體驗了髮型設計服務
平時去SET頭 閒閒地都可以要成個鐘
不過今次真係估唔到咁快就搞掂呢~!!
我行入連卡佛 搵GHD counter 聽講解
set頭 再影相 
成個過程都只係30mins咋!!!!



今次去試的 主要是這個↓GHD ECLIPSE $2559


它採用了TRI-ZONE專利科技
令到可以在造型時造出更快速 亮麗 持久的美髮效果

TRI-ZONE專利是指 每塊發熱板配備3個超靈敏的感應裝備
維持最佳的造型溫度



它最強的是 
只要開啟後20秒就能使用
相比傳統的夾髮器
快捷多倍

另外擱置30分鐘後 就會自動進入睡眠模式
非常安全




當日STAFF先為我

捲曲定型噴霧 $170/120ML
可以己使波浪 曲髮持久定班


直髮的可以噴上抗熱防護噴霧代替
$170/120ML
配備獨特抗熱防護功能及護髮劑
保護秀髮在造型時免受熱力 吹乾及環境因素的直接損害




之後STAFF就開始幫我捲頭髮了



佢示範左兩款曲髮俾我選擇
看看我會喜歡邊款

↓選擇1

↓選擇2

因為我的頭髮不太長 選擇1的 不太好看
如果頭髮再長一點 選擇1會靚D呢
所以 今次只好選了選擇2的款式


於是 10分鐘 就可以SET好晒成個頭啦~





之後 STAFF還介紹了這個髮尾油
佢同一般的很不同
佢的質地比較爽 唔會好LUP









其他GHD除了髮夾外 還有不少美髮用品發售的







***依家去GHD體驗美髮造型
 只要將新髮型自拍及#CATWALKMEGHD上載到INSTAFRAM或FACEBOOK
就有機會得到GHD專業寫真攝影總值$30,000




不得不提的 很喜歡它開啟後20秒就可以使用
可以將整個SET頭的時間大大減至一半呢!!!

另外擱置30分鐘後 就會自動進入睡眠模式 這個功能也大愛呢!!!
最適合我這種大頭蝦呢!!!
我真係成日怕未熄機就出左門口
搞到火災架~!!





是次服務由GHD提供

Instagram @ghdhairhk


希望大定也喜歡我的分享吧~



I G wahahahajoyce


                Facebook https://www.facebook.com/wahahahajoyce



BLOG BlogSpotBeautyLifeThe Ztyle We Share

             BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine

沒有留言:

張貼留言