2014年8月28日 星期四

【甲色】【本周小敗】生日優惠之免費修甲♥LAKA

幾年前 JOIN左LAKA的MEMBER
都知道生日月份有免費的修甲服務
不過冇一次去享受過
今年見得閒
就抽抽時間去修甲~!!
原來好快咋~!!

我去的是LCX分店
唔駛預約
入到去講修甲
選甲修
咁就開始啦
修好甲型就 塗上指甲油
我選的是#138色
TOTAL 只用了15分鐘 就完成了~!!
平時 要$100蚊多d
$120有找
價錢都唔貴~!!

絕對的 平 靚 正!!!
之後我都買了
少少野兩枝甲油 及面油 底油
因為生日月份有8折

另外 下面呢兩隻色做緊買一送一呀~!!
左邊#100  右邊的是 我塗上了的#138


希望大定也喜歡我的分享吧~
歡迎找我合作試用、出席活動~!!
I G wahahahajoyce Facebook https://www.facebook.com/wahahahajoyce
BLOG BlogSpotBeautyLifeThe Ztyle We Share

      BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine









沒有留言:

張貼留言