2014年8月11日 星期一

【飲食】超厚吞拿魚蓉肉餅飯♥今助日本料理

早前約左朋友去沙田食飯
大家好耐都冇食日本菜
於是決定去新城市廣場7樓的今助食晚飯


我地兩個人
每人點了一個SET
我點的是牛肉溫泉蛋烏冬 及香蔥吞拿魚魚生飯御膳 $135
一個餐包 蒸蛋 魚生飯 及烏冬
初初以為 兩個份量都會很細
點知黎到 嘩~!!都嚇我地一跳呢
係正常REGULAR SIZE
牛肉溫泉蛋烏冬
正正常常湯烏冬
香蔥吞拿魚魚生飯
這個是我最期待的
又令我超級驚喜的

其實我好鐘意食吞拿魚魚生蓉飯的
好多時去到D餐廳食 魚生蓉份量通常好少
唔夠撈飯架
不過呢度呢個 真係唔可以唔提!!!!
佢D魚生蓉 係好似肉餅咁厚架!!!!
大滿足呢~!!

朋友點的是明太子釜玉撈烏冬 蒲燒鰻魚御膳$150
有魚生 蒸蛋 鰻魚飯 同撈烏冬 
都係REGULAR SIZE黎架~!!
魚生 新鮮~NICE
撈烏冬 初初以為係凍架
原來係暖暖地的~
鰻魚飯 粒粒飯被鰻魚汁包住架!!!!


我好鐘意佢個鰻魚飯
同埋超級鐘意佢個吞拿魚蓉肉餅飯!!!!
不過呢個SET 實在太飽啦~!!
下次我會點吞拿魚蓉肉餅飯
我記得好似只係吞拿魚生飯就$85




I G wahahahajoyce


                Facebook https://www.facebook.com/wahahahajoyce



BLOG BlogSpotBeautyLifeThe Ztyle We Share

             BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine

沒有留言:

張貼留言