2014年8月13日 星期三

【本周小敗】買左好多返公衫♥DOUBLE STEP

女人 就是就算屋企有幾多衫
但每日打開衣櫃 都覺得自己冇衫著的生物!!

於是 我又買衫了~!!
我去了DOUBLE STEP買衫
我幾喜歡去呢度買返工衫架
因為佢D款 唔易撞款
D款又唔會太私文~!!
每件衫再有密實袋包住~!!
留返D密實袋去旅行用都好~



第一件 想買好耐LU~
藍色背心~!!
配窄腳褲 貼身裙好好睇~!!



吊帶裙
可拆帶
拆左帶就變左原筆裙了


第三件 普通一件白色上衣
貪佢易襯
質地又唔錯~

黑色裙褲款
質地好舒服
著返公扮裙都好~


希望大定也喜歡我的分享吧~
歡迎找我合作試用、出席活動~!!

I G wahahahajoyce


                Facebook https://www.facebook.com/wahahahajoyce

BLOG BlogSpotBeautyLifeThe Ztyle We Share

             BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine


沒有留言:

張貼留言