2014年8月7日 星期四

【本周小敗】不只修眉服務‧SHU UEMURA修眉服務

今個星期 終於抽到時間去修眉lu~
其實以前一直都係係shu uemura修眉的
不過呢一年就去benefit多

今個星期 因為o岩o岩benefit冇walk in位
反而shu uemura可以walk in修眉
咁就去shu uenura修眉啦~!!

其實個人較喜歡shu uemura修眉架
因為$280 價錢可以全數換貨
而且 佢修眉型會靚d
不過 last得唔耐
可能要兩個星期就又要去執一執
而且好少walk in位

我份人比較懶
仲有好多時都係即興修眉
shu uemura一定要預先book先有位

相反benefit 通常walk in都有位
眉型keep得耐得
價錢唔可以換貨

今次我係去屯門市廣場的分店的
因為約左朋友睇戲
而朋友遲到...仲有好多時間
充以就即慶去修修眉

今次幫我修眉的是男BA 叫亞樹
其實我覺得俾男人修眉都幾尷尬>_<
俾個姿整過你的男人幫你修眉...
我自己覺得有d尷尬架>_<


忘記了影未修眉前個樣呀>_<
只有修眉後個樣咋>_<
↓修眉後
 


↓呢個係修眉後 由鋪頭行出黎個樣
佢幫我畫埋眉
不過因為呢張相係 修完眉 行完街個妝溶晒個樣>_<
講返個修眉服務先
首先佢會幫了解一下你想修的眉型先
再分析返你個眉型係點
大家傾掂就落水修啦
包括剪啦 用眉夾拔走

之後就幫你執執個樣
(補返個妝 畫埋眉)
今次佢幫我執埋個眼線tim呀
因為我眼線畫得好長
佢教左我 我o個眼型應該點畫
呢一點加分~!!
因為以為俾錢 只有修眉serivce吧
點知仲幫你執漏




至於換貨
我加少少錢 換了這個最新的毛孔修飾產品
用完之後再報告吧





I G wahahahajoyce



                Facebook https://www.facebook.com/wahahahajoyce



BLOG BlogSpotBeautyLifeThe Ztyle We Share

             BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine









沒有留言:

張貼留言