2014年8月4日 星期一

【周末廚房】我要食熱香餅 生果做早餐!!

自從搬左出黎住後
星期六日朝早 就多左自己煮早餐
平時 因為自己懶訓
寧願訓多陣
早餐食個麵包算

所以 星期六日 特別想食個好Do既早餐
對自己好D

呢個周末 我就整左個熱香餅早餐
因為通常周末 我就只係食早餐(BRUCH)
之後就食下午茶兩餐咋
(除左當日約左人食飯啦)
所以我個早餐係豐富左D 架~!!!


逢親假期起身都已經過左11點
過左麥記的早餐時間了~!!
想食 唯有自己整吧


熱香餅只係係吉吉島買O既預拌粉
只要加雞蛋同牛奶搞勻就可以啦~
想有蛋香味 不妨加多隻雞啦~




搞就呢個狀況 就可以落鑊煎
記得加少少油呀~
想香D 加少少牛油啦~
煎到一邊凝固就可以反啦~
兩邊都金黃色就可以上碟~

因為下一餐 大約5點先食
所以 我就食埋生果 同乳酪啦~!!
呢個就係我今個周末O既早餐啦~!!



I G wahahahajoyce


                Facebook https://www.facebook.com/wahahahajoyce


BLOG BlogSpotBeautyLifeThe Ztyle We Share


             BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine

沒有留言:

張貼留言