2011年7月25日 星期一

我的減肥大計1‧減肥由早餐開始‧SPECIAL k

睇過我O既食文~ 都知我成日去食野~
HEHE當然 因此增O佐唔少磅~!!!
...再食落去...真係肥過隻豬啦~

我有一系列o既減肥大計~!!
依家講o佐大家聽第一部先~!!
我會由早餐落手先~
放暑假~我再冇食早餐o既習慣
太遲起身 索性食lunch連埋早餐~

但呢個習慣 我都知 唔太好ga啦
所以 首先由呢一點著手 改改唔好o既習慣~

最近 成日睇到廣告 被 1cm的距離 都係全世界最遙遠o既距離' 吸引住
於是 早餐 就食special k~


同一般栗米片差唔多~
不過的確冇咁甜~!!

加奶食~!! 感覺飽肚d




依家 除o佐早餐會食佢外 如果當晚o係屋企食晚飯
會以佢 或者麥皮 代替飯~
咁樣 晚餐食得份量少d 磅數減得快d~!!

祝我早日減磅成功呀~!!

Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook

沒有留言:

張貼留言