2011年7月27日 星期三

三星米芝蓮的甜點‧Paul Lafayet

一早已聽聞Paul Lafayet的甜點很讚啦~
一直都好想試試~

今日大人OT 決定去K11
買定大人最愛O既朱朱力蛋糕
等大人放工 食埋飯 做甜品呢~!!
一去到~真係花多眼亂呢~!!
每一款都好吸引 每一款都好想食~!!

大人最愛食朱古力的~!!
於是幫佢選O佐個GATEAU AU CHOCOLAT( light sponge chocolate cake)
我自己就點o佐個CREME BRULEE(egg vanilla custard pudding)


我的CREME BRULEE

大人的GATEAU AU CHOCOLAT


等o佐好耐 終於食得啦~!!
我個CREME BRULEE 抵就抵在 有埋個碗仔送呢~!!hehe(小師奶心態)

個碗仔係細o佐d 不過可以用作豉油碟呀~
變成三星米芝蓮豉油haha 講笑咋~
嘩俾Paul Lafayet老細知道 一定勁嬲呀!!
味道方面 超滑~!!
一食第一啖 就停唔到口!!


至於GATEAU AU CHOCOLAT  真係幾靚~!!


嘩 你睇 個朱朱力 一層一層咁


個朱古力蛋糕 真係好濃朱古力味~!!
超讚呢~!!

好~!!我決定 每個月都試兩款~!!
食晒咁多款為止~!!
ps佢d甜品真係好靚ga!!


我的網誌
Yahoo
Beauty life
Z tyle
Beauty Exchange
she.com

沒有留言:

張貼留言