2011年7月18日 星期一

黃家小姐悠閒生活什記(上)‧STONEGRILL lunch

放暑假...又冇報到internship....
真係好悶呢~ 好彩好友尋日放假~
終於可以同好友去相約多時的stonegrill 食lunch~
對上一次 同佢食 都已經好幾年lu~...
大家都好愛stonegrill o既環境~ 食物~
當時的stonegrill位於海港城 有我們喜愛的salad bar同任食甜品~!!
超愛呢~!!不過 依家搬o佐新鋪 冇o佐salad bar~



我地點o佐一個citibank 優惠餐~ $148的套餐
有紅酒一杯+餐湯+angus 牛柳(大愛) +餐飲~


一點完菜就有麵包同湯ga啦~
餐廳提供黑醋 用黎點麵包超正呢~!!

好愛stonegrill的香草軟包呢~!!

以我經驗 黎過咁多次 只有一次係洋蔥湯 其餘都係忌廉湯黎o既~


當你食完晒個湯 同包時  主菜先會黎ga~
記得帶好圍裙先呀~!!

我的main course~!! 唔好以為件牛柳好細~ joyce自問都唔細食 都足以令我飽啦~!!
main course送黎時 係一件生肉 慢慢o係個火山石上煎下煎下
加上佢o既扒 真係好正ga~!!
就係呢兩點 吸引我地每年點都要黎食一次~!!

好鐘意食美國angus 牛柳 夠juicy!! 夠牛味呀!! 就算煎得過火 都唔會太un

你想要幾多成熟呀??完全可以由自己掌握~!!


星期日 同平日黎食lunch 都唔會好多人好嘈
適合同朋友 一家人聚會~

Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook

沒有留言:

張貼留言