2011年7月25日 星期一

新加坡的味道‧海南少爺

真係真係好鐘意新加坡
暑假想去多次呢~
不過...take了summer term....
冇時間呀!!!

男友都知道我好鐘意新加坡
知我鐘意食海南雞飯 特意搵一間係新加坡美食的餐廳
俾我去唔到新加坡 都 可以回味一下~

我地去了世貿中心的海南少爺~!! 環境都ok呢~!!


↓差唔多每一枱都會點的 海南雞飯set呢~!!

湯 用茶壺放的~!!
感覺很新鮮 而且很愛呢個idea呢~!!
咁樣 湯就唔會咁易涼啦~!!

食住呢個海南雞飯~!! 真係覺得好似返o佐新加坡咁呀haha
佢呢個味道 就係正正o係新加坡時 食到的味道   淡淡地~
香港食親d海南雞飯 味道都好濃o既~

男友點了 肉骨茶~!!
佢話 比在新加坡 黃亞細肉骨茶(在新加坡很著名的 曾特首去食都食唔到呢)
更好味~!!


我會多多再來的~!!海南少爺



原來尖沙咀也有分店~!!
更方便我呢hehe~!!
我的網誌
Yahoo
Beauty life
Z tyle
Beauty Exchange
she.com

沒有留言:

張貼留言