2011年7月19日 星期二

Haagen dazs royal high tea set‧黃家小姐悠閒生活什記(下)

食完lunch 就o係海港城 行下街~
行行下~太攰了~
想搵個地方 坐底抖下 飲下野~
又唔想去starbucks飲野 仲有冇其他選擇??

朋友介紹去haagen dazs食tea
就o係星光行  有間分店呢~

我地點o佐個皇室午茶餐~ 真好呢 因為正正係星期一 呢個set會平d呢
星期一至五 就係$188for two, 而星期六、日就係$218 for two呢~

呢個就係我地點的tea set呢
有4個球雪糕可以選擇

呢個係最高層的~!! 雪糕~超正呢~!!


中間一層的↓↓ 是甜點呢

最底層的↓是生果~


tea set附送兩杯野飲
我同朋友點了同款的caremel cappucino
分別 只在於凍&熱 估唔到分別都幾大呢~!!↓↓↓

朋友的凍caremel cappucino

而我的熱caremel cappucino   因為怕食雪糕 會愈坐愈凍 所以點了熱的
估唔到 熱的caremel cappucino 會比凍的 '更珍貴'呢~


我同朋友一直都覺得 食tea食女生先會做o既事
因為男生一定會覺得 又貴又唔飽
我地一直都覺得男生係唔會欣賞 享受tea的~

晚上 同男友分享食過o既美食圖~
hehe 估唔到男友都有興趣想食呢~

下次同好友相約去迪士尼酒店食tea呢
(hehe因為下個月我生日 迪士尼送免費tea set呢~

Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook

沒有留言:

張貼留言